[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_custom_heading text=”معرفی بخش های بوم کسب و کار” font_container=”tag:h2|font_size:30px|text_align:right” use_theme_fonts=”yes” spc_transition=””][vc_column_text]
- مشتری: ایده ی شما برای چه کسانی ارزش خلق خواهد کرد؟
- ارتباط با مشتریان: روش های ارتباط با مشتری و حفظ این ارتباط چیست؟
- کانال توزریع: از چه طریق به مشتری ها دسترسی خواهید داشت؟
- ارزش پیشنهادی: ایده ی شما چه ارزش های برای مشتریان ایجاد می کند؟
- فعالیت های اصلی: برای ایجاد ارزش پیشنهادی چه فعالیت های اصلی مورد نیاز است؟
- منابع اصلی: برای پیاده سازی ایده به چه منابعی نیاز خواهید داشت؟
- شرکای کلیدی: برای پیشبرد اهداف با چه کسب و کارهای دیگری باید شریک شوید؟
- جریان درآمد: مشتریان شما در ازای دریافت خدمات چه مبلغی و چگونه می پردازند؟
- ساختار هزینه: مهم ترین هزینه ها در مدل کسب و کار شما چیست؟
[/vc_column_text][vc_column_text]
گام بعدی در این بخش قطعا تولید یک MVP(Minimum Viable Product)خواهد بود ، یعنی حداقل محصول پذیرفتنی که برای آزمایش و تایید تهیه میشود . ممکن است با یک نمونه به الگوی مطلوب نهایی دست بیابید و یا نه، برای تایید نمونه را بارها و بارها ارتقا دهید. باید سعی داشته باشید تمام مشخصه های محصول را حتی الامکان در نمونه ی معرفی شده جای دهید تا جلوی هدر رفت انرژی را بگیرید . البته نباید فراموش کرد که این تکرار ها در جهت ارتقای محصول و گاها بسیار ضروری است.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
ثبت ديدگاه